PCMCyclo-Cross
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby, it's magic!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Baby, it's magic! Empty Baby, it's magic!

Bericht  MrJ wo okt 22, 2008 11:15 pm

-1-

Lopend over straat met een sigaret in me hand, tja dat is mijn leven. Ik vind het ook vet ouwe. Naar school gaan doe ik niet meer, niemand hier gaat naar school. Alleen de studenten natuurlijk maar wat bereiken hun nu meer in hun leven dan wij? Ja, hun verdienen meer geld. Maar ze gaan ook langer naar school! Zo stonden we laatst in een discotheek, beetje chillen met een flesje bier. In een keer komt een vent naar ons toe lopen en begint helemaal wild te doen, ik denk ‘fock ouwe’ en loop er maar snel op af. Die jongen kan maar niet stoppen en we moeten hem inrekenen, gewoon neer slaan. Z’n knie breken, meer moet je niet doen. Z’n knie breken en weer rustig gaan staan waar je stond. Wat ik jullie dus duidelijk wil maken dat de straat totaal niet goed voor je is, het doet wat met je hersenen. Het tast je aan maar toch ben ik er elke dag, elke dag, zeven dagen in de week, 24 uur per dag. Het enigste wat wij de hele dagen doen is chillen en haten. Daar komt het op neer, we chillen, we haten en we worden gehaat. Nu zul je wel drinken, en bier en de meiden dan? Natuurlijk hebben we die ook. Maar het meeste wat we doen is chillen en haten. Zo woon ik in Almelo en ben ik 19 jaar oud. Zit dus nog in de bloei van m’n leven. Mijn homie is dus Justin. Justin Trajdos. Een kerel van 16, maar dat maakt niet uit. Hij chillt hem overal en played waar die playen kan. Daarom hou ik ook zo veel van hem, maar ik houd meer van me chick. Wiens naam ik liever niet zeg omdat dan iedereen achter haar kont aan zit. Ze heeft genoeg aan mij, een jongen die achter haar aan zit. Laat het me niet zien dat je hoor probeert te pakken, want lukken zal je dat toch niet. In onze groep, van zo’n 100 man, zijn wij de enigen die wat willen doen met ons leven. Justin wil op de vrachtwagen maar ik wil weer naar het kantoor. Ik wil dingen uitzoeken voor bedrijfen, wat ik daar precies mee bedoel weet ik zelf ook nog niet. Maar dat is allemaal wel duidelijk. Ik ga jullie weer verlaten want me mattie Justin is hier en we gaan hem kei hard chillen!

MrJ
C2 winnaar
C2 winnaar

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 20-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby, it's magic! Empty Re: Baby, it's magic!

Bericht  Bettini-WK do okt 23, 2008 9:48 am

Leuk stukje Very Happy
Bettini-WK
Bettini-WK
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 18-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby, it's magic! Empty Re: Baby, it's magic!

Bericht  Racefiets do okt 23, 2008 11:23 am

goed stukje Justin smile
Racefiets
Racefiets
Admin
Admin

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 17-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hoofddorp

http://www.paulles.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby, it's magic! Empty Re: Baby, it's magic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum