PCMCyclo-Cross
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

REGELS

Ga naar beneden

REGELS Empty REGELS

Bericht  Cavendish-Fan za okt 18, 2008 2:36 pm

Hier de regels voor het verhalen gedeelte

- Bedenk eerst goed voordat je een verhaal hier post.
- Je mag maar 3 carrières of verhalen hier posten. Zo niet, stuur ik je een PM met de vraag welk topic ik mag verwijderen.
- Zorg voor zo weinig mogelijk spellingsfouten, dit voorkomt commentaar en zien je stukjes er veel beter uit.
- Ga niemand niet afkraken als hij het fout doet. Zorg voor opbouwende kritiek.
- Gebruik geen te grote screens. zo blijft je topic overzichtelijker.
- Ga niet off-topic. 1x zal misschien gebeuren doordat de iemand bijvoorbeeld een mooie screen post, maar zorg wel voor dat het niet te vaak gebeurt
- Topic titel mag je zelf verzinnen en heeft geen vaste regel
- Members van PCM Cyclo-cross kunnen zich opgeven voor deze verhalen


Wanneer is het een verhaal en wanneer een carrière:

Een carrière is een topic waar jij je wedstrijdverslagen en desnoods interviews en nieuwsberichten post. Niet meer dan dat, want als er teveel fantasiestukjes om de wedstrijdverslagen omheen worden geschreven belanden we in het verhalen board. Als er in een carrière teveel fantasie stukjes zitten verplaats ik die carrière naar het verhalenboard, ik zal dan eerst een PM sturen naar de schrijver met de redenen van de verplaatsing.

Ik heb geen regel met het maximaal aantal zinnen/woorden, maar maak de verslagen niet te lang.

Vragen? => PM

Cavendish-Fan
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 18-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» REGELS
» REGELS
» REGELS
» REGELS
» REGELS

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum